FAQ – nejčastější dotazy

Musím mít do Vaší ordinace doporučení od obvodního lékaře? 

  • NE. V naší ordinaci nevyžadujeme doporučení od obvodního lékaře. 

Jak probíhá vyšetření v ordinaci? 

  • Po vstupu do čekárny si připravte kartičku zdravotní pojišťovny. 
  • Sestra Vás vyhledá v systému (případně zaregistruje) a pozve Vás do prostor ordinace. 
  • Lékař Vás vyšetří a zhodnotí Váš zdravotní stav. Na základě zjištěných skutečností doporučí léčbu a seznámí Vás s jejím průběhem.
  • Bude Vám vydán tištěný záznam o vyšetření. 
  • V případě potřeby domluvíme další termín návštěvy ordinace.

Je nutné se předem objednat? 

  • Ano, je vhodné se předem objednat. Díky objednání předem budete rychleji vyšetřeni. 
  • V současné době se lze objednat telefonicky nebo emailem.

Předepisujete léky na alergii? 

  • ANO, ORL lékař může předepisovat léky tlumící symptomy alergie.

Používáte e-recepty? 

  • ANO, používáme. 
  • V některých případech je možné zaslat e-recepty i bez návštěvy ordinace.
  • V případě potřeby nás kontaktujte emailem: orlordinacelivinov@gmail.com.

Provádíte píchání uší? 

  • Všechny zdravotní problémy se snažíme řešit konzervativní léčbou tzn. léky. 

Provádíte pracovně-lékařské, preventivní a další prohlídky? 

  • ANO, provádíme. 

Je možné řešit zdravotní potíže bez návštěvy ordinace? 

  • Ano i ne. Některé zdravotní potíže lze konzultovat online formou a předepsat léčbu ve formě e-receptů. Avšak je důležité si uvědomit, že online konzultace nenahrazuje osobní návštěvu v ordinace.

Tereza Treutnerová

Autor článku

MUDr. Petr Treutner

Konzultant článku